Q-SWİTCHED ND:YAG LAZER

Q-Switched Nd:Yag lazer, çeşitli cilt problemlerinin, olabilecek en uygun düzeyde tedavi edilip, bir takım yaşlanma belirtilerinin kontrol altına alınmasını sağlayan bir lazer sistemidir. Bu lazer sisteminin kullanım alanları şu şekildedir;

Leke tedavisi

• Doğum lekesi
  • Yaşlılık lekesi
  • Güneş lekesi
  • Yanlış kozmetik ürün kullanımına bağlı oluşan lekeler
  • Bazı ilaç tedavilerinden sonra oluşan lekeler
  • Deri rahatsızlıklarından kalan lekeler

Dövme silme

İz tedavisi

• Yara izi
  • Yanık izi
  • Geçirilen deri hastalıklarından kalan izler
  • Sivilce izleri
  • Ameliyat izleri

Çil ve ben tedavisi

Cilt gençleştirme tedavileri

Anti-aging tedaviler

Q – Switched Nd:Yag ile Yapılan Tedaviler Acı Verir mi?

Bu lazer sistemi, uygulanacak tedavi amacına göre ve hastanın deri karakterine göre bazen agresif bir tedavi olabilir. Bu nedenle hastanın acı eşiğine göre ve tedavi amacına göre bazı seanslarda lokal anestezi uygulanmaktadır.

Q – Switched Nd:Yag Lazer ile Yapılan Tedavilerin Hepsinde Başarı Sağlanır mı?

Söz konusu lazer sistemi ile yapılan tedavilerin hepsinde eşit şekilde ve yüzde yüz başarı sağlanması oldukça zordur. Çünkü her tedavinin amacı, hastanın deri yapısı, cilt tipi, rengi, yaşı, tedavi edilecek problemin derecesi, derinliği, bulunduğu alan gibi kriterler farklı farklıdır ve tedavi başarısını etkileyebilir.

Q – Switched Nd:Yag Lazer ile Yapılan Tedaviler Herkese Uygulanabilir mi?

Bu tedavilerin uygulanabilmesi için tıpkı diğer estetik tedavilerde olduğu gibi kriterler vardır. Çünkü lazer ışınlarının o kriterleri taşıyan kişilerde riskli olup olmadığı kanıtlanmamıştır ve olası en ufak bir riski bile engellemek adına Q-switched Nd:Yag lazer tedavileri önerilmez.

Bu kriterler,

• Gebelik
  • Bebeğin annesinden süt emmesi
  • Bazı sağlık problemleri
  • Hormonal gelişim, değişim dönemleri içinde bulunmaktır.
Q- Switched Nd:Yag Lazer Tedavileri Ne Zaman Uygulanmalıdır?

Bu tedaviler, özellikle son bahar ve kış aylarında uygulanırsa daha rahat bir tedavi süreci söz konusu olabilir. Fakat ilk bahar ve yaz aylarında da tedavi yapılması gerekirse tedavi süresince güneşten korunmak, cildi yıkıcı tüm etkilerden korumak çok önemlidir. Aksi durumlarda yani cildi tam anlamıyla koruyamama durumunda cilt üzerinde istenmeyen reaksiyonlar söz konusu olabilir.

Q – Switched Nd:Yag Lazer Fiyatları Nedir?

Q- Switched Nd:Yag Lazer fiyatları hakkında bilginin netleşmesi için öncelikle tedavinin amacı, tedavinin süresi ve planının belirlenmesi gerekir. Bu konuda yani Q- Switched Nd-Yag lazer ile cilt tedavileri ve fiyatları hakkında detaylı bilgi edinmek için bize başvurabilirsiniz randevu alarak muayene olabilirsiniz. Çünkü Q-Switched lazer sadece bir lazer sistemidir ve bu sistem ile uygulanması gereken tedavi belirlenmelidir.