İĞNELİ RADYOFREKANS TEDAVİSİ

İğneli radyofrekans tedavisi bir cilt gençleştirme tedavisidir. Bu tedavide ciltte oluşan yüzeysel ve derin cilt problemleri olabilecek en uygun derecede tedavi edilir.
İğneli radyofrekans tedavisi ile,

• İnce kırışıklık ve çizgilerin düzeltilmesi
  • Gözeneklerin toparlanması
  • Ciltteki yaşlanma belirtilerinin kontrol altına alınması
  • Ciltteki skar ve izlerin düzeltilmesi
  • Kollajen uyarımı ile gevşeme, sarkma, aşırı cilt yağlanması gibi cilt problemlerinin çözümü sağlanabilir.
İğneli Radyofrekans Nasıl Uygulanır?

Bu tedavinin uygulanışı uygulama alanının genişliği ve alanın taranmasına göre yaklaşık 35 dakika sürmektedir. Özel cihazı ile yapılan tedavilerde cilt üzerine sıfırlanan cihaz başlığı hedef noktaya göre ayarlandıktan sonra, cihaz başlığındaki iğneler deri altına girer. İğnelerin deri altına teması ile aynı anda radyofrekans dalgaları hedefe gönderilir. Bu şekilde tüm uygulama alanı taranır. Uygun noktalar belli bir rota izlenerek tarandıktan sonra seans sonlandırılır.

İğneler Ne Kadar Derine Giriş Yapar?

Söz konusu tedavide iğneler, mikro denecek kadar ince ve kısadır. Yani deriye batım yapan iğneler çok derine batmadığı için tedavi sonrasında kalıcı bir iz, yara oluşmaz. Çünkü iğneli radyofrekans tedavisinde amaç, iğnelerin batımı ile deride yüzeyel bir hasar oluşturmak ve oluşan hasarı tedavi etmek için uyarılan kollajenlerin derinin iyileşmesini sağlarken cilt problemlerini de iyileştirmesidir.

Tedavi Acı Verir mi?

Söz konusu tedavi bir miktar acı verebilir. Fakat tedaviden önce uygulama alanına lokal anestezi kremi uygulanır. Etki eden kremden sonra tedavi başlatılır. Böylece olası acılar engellenir.

İğneli Radyofrekans Tedavisi Güvenilir Bir Tedavi midir?

Bu tedavide kullanılan cihaz başlığında bulunan iğneler altındır. Altın olan bu iğneler hem metal alerjisi olan hastalardaki riskleri önler, hem mikrop, bakteri gibi oluşumlar söz konusu değildir. Mikrop tutmayan ve taşımayan bu iğneler her hastadan sonra özel bir ilaç ile sterilize edilir.

İğneli Radyofrekans Tedavisi Kimlere Uygulanabilir?

Bu tedavi cilt problemleri olan, cildinde yaşlanma belirtisi olan ve sağlık durumu, hormonal durumu normal, sabit olan kişilerde uygulanabilir. Bu kriterlerin var olduğu tüm hastalarda yapılan iğneli radyofrekans cinsiyet ayırt eden bir tedavi değildir.

İğneli Radtofrekans Tedavisi Kaç Seans Yapılır?

Söz konusu tedavinin seans sayısı, ciltteki probleme göre tedavi mevsimine göre şekillenir. Yaz aylarında bu tedavinin yapılması, cilt yaralarının önlenmesi için önerilmez. Ortalama bir cilt problemi için seans sayısı 4 olabilir.

İğneli Radyofrekans Tedavisi Sonuçları Ne Zaman Gözlenir?

Bu tedavinin sonuçları, ikinci seans ile birlikte görülmeye başlar. Son seans ve son seansın iyileşmesi ile de asıl sonuçler görülür. Bu süre tahmini olarak son seanstan sonraki 5 gün içindedir.

İğneli Radyofrekans Tedavisi Sonuçları Kalıcı mıdır?

Uzun ömürlü olan sonuçlar zaman içinde cilt problemlerinin tekrarlanmasına bağlı olarak etkisini kaybetmeye başlayabilir. Bu durumda doktora başvurarak cilt problemlerinize yönelik olarak yeniden iğneli radyofrekans tedavisi olabilirsiniz ya da diğer estetik tedaviler ile problemleriniz tedavi edilebilir.

İğneli Radyofrekans Fiyatları Nedir?

İğneli radyofrekans fiyatları hakkında bilginin netleşmesi için tedavi planının, seans sayısının belirlenmesi gerekir. Bu konuda yani iğneli radyofrekans ve iğneli radyofrekans fiyatları hakkında detaylı bilgi edinmek için bize başvurabilirsiniz.