FRAKSİYONEL KARBONDİOKSİT (CO2) LAZER

FRAKSİYONEL LAZER

Fraksiyonel Co2 lazer, bir cilt gençleştirme ve cilt pronlemlerini çözümleme tedavisidir. Bu tedavide,

• El gençleştirme
  • Yüz gençleştirme sağlanır. Bu gençleştirmeler ise,
  • Kırışıklık ve çizgi açma
  • Cilt lekelerini onarma
  • Gözenek toparlama
  • Cilt ögelerinin dengelenmesi
  • İzlerin (yara, yanık, ameliyat izleri, doğum izleri) ve deri de oluşan sivilce yuvacıklarının azaltılması
  • Oluşum evresindeki yüzeysel çatlaklar tedavi edilerek sağlanmaya çalışılır.
Fraksiyonel Karbondioksit Lazer Nasıl Yapılır?

Bu tedavide fraksiyonel lazer sistemleri ve karbon sıvısı kullanılarak işlem yapılır. Tedavinin yapılabilmesi için uygulama alanında makyaj ve dış etkilerin neden olduğu kirler olmamalıdır. Temiz bölgeye uzman kişi tarafından uygun miktarda karbon solüsyonu uygulanır. Uygulama bir disk pamuk yardımı ile yapılır ve sürülen solüsyonun cilt üzerinde biraz kuruması beklenir. Ardından karbon sürülen tüm alana lazerler ile uygulama yapılır. Öncelikle üst tarama ile lazer atışları yapılır. Sonrasında ikinci tur şeklinde lazer atışları başlar fakat bu turda lazer ile karbon yakılır. Karbonun yakılması tedavinin önemli bir aşamasıdır. Çünkü lazerin yaktığı ve deri altına geçerken beraberine aldığı karbon deri altına tam olarak nüfuz eder. Bu şekilde karbon ve lazer gücü birleşerek yukarıda sıralanan cilt problemleri ve yaşlanma belirtileri üzerinde daha güçlü bir tedavi başlatılır.

Lazer ile derinin aldığı deforme hem derinin kendi iyileşme mekanizması hem de karbonun iyileştime özelliği ile tedavi mekanizması çalışır. Bunun yanı sıra bu tedavide kollajen ve elastin ağları da uyarılır ve ciltte gençleşme etkisi elde edilir.

Fraksiyonel Karbondioksit Lazer Acı Verir mi?

Bu tedavide lazerin gücü ile az miktarda acı hissedilebilir. Fakat uygulamalar, soğuk hava basıncı uygulayan cihazların da yardımı ile yapılır. Böylece soğuk havanın sürekli olarak uygulama alanına verilmesi ile bir süre sonra cilt yüzeyinde his kalitesinin dengesi bozulur ve acı oldukça hafifler. Bu his bozukluğu seanstan hemen sonra geçer. Çünkü bu etki sadece soğuk hava ile elde edilir ve hava cilt üzerinden alınınca etkisi geçer.

Seanslardan Sonra Nelere Dikkat Etmek Gerekir?

Bu tedavinin seanslarından sonra güneşten korunmak ve cildi temiz tutmak çok önemlidir. Bunun yanı sıra tedavi başarısını etkileyebilecek aşırı yağlı yiyecekler tüketmemek, yanlış bakım ürünleri kullanmamak önemlidir. Konu hakkında ayrıntılı bilgi doktorunuz tarafından belirtilecektir.

Fraksiyonel Co2 ile Cilt Tedavileri Kimlere Uygulanabilir?

Söz konusu tedavi,

• Gebe olmayan
  • Bebeği sütten kesilen
  • Dolaşım, kalp, kan,şeker, tansiyon gibi rahatsızlıkları olmayan
  • Aktif bir deri hastalığı ve enfeksiyonu olmayan
  • Ergenlik dönemi tamamlanmış olan kadın ve erkek tüm hastalarda uygulanabilir.
Fraksiyonel Co2 Lazer Kaç Seans Uygulanmalıdır?

Bu sorunun yanıtı için doktorun hastayı muayene etmesi ve cilt problemlerini belirlemesi gerekir. Bazı cilt problemleri derin değildir ve 3 seansta tedavi edilebilir. Fakat yoğun problemlerde 5 – 8 seans gerekebilir.

Sonuçlar Ne Zaman Görülür?

Tüm cilt tedavilerinde olduğu gibi ilk seanstan sonra seans sonrası geçici yan etkilerin iyileşmesi ile sonuçlar görülmeye başlanır. Gerçek sonuçlar ise son seans ve son seanstan sonraki 1 hafta içinde gözlenir. Elde edilen estetik sonuçlar ne yazık ki ömür boyu bir kalıcılık süresine sahip değildir. Çünkü dikkat edilmezse cilt problemleri tekrarlayabilir. Bu durumda elde edilen estetik sonuçların kalıcı olması için bazı önlemler alınması gerekir. Bu önlemlerin başında doğru ürünler ile yapılacak olan günlük cilt bakımı ve medikal cilt bakımı gelmektedir. Bu bakımlar hem doğru ürünler ile hem de aksatılmadan periyodik olarak yapılmalıdır.
Bunun dışında diğer estetik uygulamalar ile fraksiyonel karbondioksit lazer kombin edilebilir, söz konusu tedavi uzun aralık ve az sayıda seanslar ile destekleyici olarak yeniden yapılabilir.

Fraksiyonel Karbonsioksit (Co2) Lazer Fiyatları Nedir?

Fraksiyonel Co2 lazer fiyatları hakkında bilginin netleşmesi için tedavi planının belirlenmesi gerekir. Bu konuda yani fraksiyonel co2 lazer ve fiyatları hakkında detaylı bilgi edinmek için bize başvurabilirsiniz.