DERMATERAPİ

Dermaterapi bir cilt gençleştirme ve cilt problemleri çözümleme tedavisidir. Özel bir el aleti ile cilt ihtiyacı olan büyüme faktörlerinin deri altına salınmasına dayanan tedavide amaç yaşlanma belirtilerini kontrol altına almaktır.

Dermaterapi Nasıl Yapılır?

Bu tedavi, dermaroller aleti yardımı ile yapılır. Bu alet bir silindir üzerinde dizilen yaklaşık 100 kadar mikro iğnecikten oluşmaktadır. Uygulama alanı üzerinde bu roller aleti baskı uygulanmadan gezdirilir. Gezdirme esnasında ciltte derin olmayan, kontrollü mikro kanallar yaratılır. Yeterli sayıda mikro kanal elde edilene kadar sürülen dermaroller sonrasında deri üzerine özel bir tedavi serumu yedirilir. Açılan kanallardan deri altına çok daha rahat sızan büyüme faktörlü, bitkisel kök hücre ekstresi, vitamin, mineral, yapı taşı içeren dermaterapi serumları, ulaştığı yerde hızlıca tedaviye başlar.

Dermaterapi ile Hangi Cilt Problemleri Tedavi Edilir?

Bu estetik uygulamada, ciltteki

• Leke
  • İz, skar
  • Kırışıklık ve çizgi
  • Cilt dengesini bozan aşırı yağlanma veya kuruluk
  • Cilt renginde değişimler
  • Ölü hücreler
  • Siyah noktacıklar
  • Geniş gözenekler gibi problemler çözümlenir.
Dermaterapi Kaç Seans Uygulanır?

Tedavinin seans sayısı ciltteki problemlere bağlıdır. Eğer ciltteki problemler yüzeysel ise ve problem sayısı fazla değil ise ortalama 3 seans yeterli olacaktır. Fakat ciltteki problemler derin ve yoğun ise seans sayısı daha fazla olacaktır.

Dermaterapi ile Ne Zaman Sonuç Elde Edilir?

Bu tedavi ile sonuçlar, ilerleyen seanslar ve son seansı takiben açılan mikrokanalların iyileşmesi ile gözlenir.

Dermaterapi Kimlere Uygulanabilir?

Bu tedavi,

• Gebe olmayan
  • Bebek emzirmeyen
  • Ergenlik döneminde olmayan
  • Ciddi sağlık problemleri olmayan
  • Dolaşım bozukluğu olmayan kişilerde uygulanabilir. Bunun dışındaki kadın ve erkek tüm hastalarda dermaterapi uygulaması yapılabilm ektedir.
Dermaterapi Sonuçları Kalıcı mıdır?

Bu tedavi ile elde edilen sonuçlar uzun bir kalıcılık süresine sahiptir. Fakat bu süre net olarak bilinmemektedir. Çünkü her insanın cilt problemi, cilt karakteri, dış ve yıkıcı etkilerden etkilenme derecesi farkldır. Bu kriterlere bağlı olarak da kalıcılık süresi değişmektedir. Fakat elde edilen sonuçların idame ettirilmesi için de uzun periyodlara bağlanan dermaterapi seansları yapılabilir. Örneğin başarılı olan bir dermaterapi tedavisinden sonra elde edilen estetik sonuçlar etkisini yitirmeden 6 ayda bir 1 – 2 seans uygulama yapılabilir.
Bunun yanı sıra dermaterapi ile elde edilen estetik sonuçların desteklenmesi için günlük cilt bakımı da yapılmalıdır. Günlük cilt bakımının doğru ürünler ile düzenli olarak yapılması, cildin daima temiz ve nemli tutulması, mevsim geçişlerinde medikal cilt bakımı yapılması o elde edilen sonuçların idame ettirilmesi için oldukça önemlidir.
Bu ve bunun gibi cilt tedavileri birbirine destek olarak uygulandığı ve doğru zamanlarda, doğru uygulama sayıları ile kombin edildiği zaman hem estetik bir görüntü hem de deri sağlığı için gerekli olan tüm etkileri sağlamaktadır.

Dermaterapi Fiyatları Nedir?

Dermaterapi fiyatları hakkında bilginin netleşmesi için tedavi planının belirlenmesi gerekir. Bu konuda yani dermaterapi ve fiyatları hakkında detaylı bilgi edinmek için bize başvurabilirsiniz.